Славута 1.2s by Саша

Модератори: .mad, ZTVR

Правила форуму
Обговорення в бортових журналах інших користувачів СУВОРО ЗАБОРОНЕНО! Для цього існує розділ - ОБГОВОРЕННЯ: Бортові журнали ТЮНІНГОВАНИХ АВТО!

Славута 1.2s by Саша

Повідомлення Саша » 12 травня 2008, 22:14

Приймайте новенького.

Мене звати Саша, народився і проживаю в місті Тернополі. Начаюся в Галицькому Інституті.

Від моменту покупки машини я дуже зацікавився тюнінгом.

На форумі я уже більше року, за цей час встиг перетворити свою машину з простої "Славути", в "Славуту" яка привертає до себе увагу. Млжливо не все ідеально зроблено, але робота постійно продовжується, постійно робиться шось нове, і по трошки усуваються недоліки.

Дехто з вас мені уже допомагав, і з ними я уже знайомий.

Хочу приймати активну участь в житті клубу. Брати участь в заходах і подіях, допомагати одноклубникам і надіюсь на взаємну допомогу. :idea:

В мене ЗАЗ 110307 "Славута" 2004р, двигун 1,2 карбюратор, колір - сірий металік.
Купив я її рік назад, б/у, але її стан був відверто жахливий. Милася вона напевно тільки під дощем, а салон врятлі хоть колись нормально чистився. Зразу ж переоформив її на себе.

І почалася поступова доводка машини до нормального стану, вимив її повністю починаючи від переднього бампера і кінчаючи вихлопною + салон.Потім прикупив чехли на сідушки, накладки на педалі, ручку КПП, накладку на вихлопну "стандартна труба дуже уродно виглядає". Потім зробив повну антикорозійну обробку + підкрилки + бризговики. Поставив сигналізацію Top Guard + центральний замок. Зробив тоніровку "американкою". Поміняв масло з невідомої мінералки на синтетичний Castrol Magnatec GTX 10w40 + масляний фільтр + повітряний фільтр + паливний фільтр. Поставив нові бокові дзеркала, бо стокові дуже маленкі і не гарні. Поміняв і передні і задні тормозні колодки + головний тормозний циліндр, бо через нього завоздушувалася тормозна система. Поставив нульовик Jacky Auto Sport + металева черепаха на карбюратор. Свічки NGK + високовольтні провода NGK. Через те, шо дуже часто забивався карбюратор був установлений додаткивий фільтр-отстойнік між бензонасосои і карбюратором + поміняні всі топливні трубки, які можна було поміняти. Поставлені нові жикльори "правильного розміру", замінив разпилітєль ускорітєльного насоса на одинарний Нивовский в 1 камеру з маркіровкою 45. Тепер в мене в карбі такі деталі : 1 камера 95-155; 2 камера 100-125; Нивовский разпилітєль 45. + нова пускова діафрагма. Музика складається з 4 динаміків в штатних місцях + 2 колонки в багажніку + 2 пищалки на панелі + магнітофон KENWOOD + внутрішня електронна антена. Поставив лампи головного світла Philips Diamond Vision. які недавно були замінені на Osram Night Breaker + світодіодні габарити, які недавно були замінені на прості але якрі і білі + безколірні повортніки спереді і на крилах. Пара коліс Debica Navigator 2, всесезонка. Новий резонатор. Спортивний руль. Передня розпорка. Неонова підсвітка багажника. Покрасив диски в чорний колір + купив нові ковпаки. Хромована ручка відкривання багажніка + новий механізм закривання, старий стерся і не тримав. Поклеїв додаткові уплотнітєлі в багажніку, капоті, дверях. Менше пилюки, менше задуває вітер, тихіше в машині.

Руль і салон:

Зображення

Зображення

Магнітофон:

Зображення

За останніх два тижні було зроблено:
1.Зняв накладки на воздуховоди для лобового скла, проклеїв їх двостороннім скотчем, але другу сторону скотчу не відривав, тіпа получилася прослойка. Тепер при їзді по нерівностях зник звук скриплящого пластику об пластик.
2.виставленно зажигання.
3.знято всі шильдики з багажніка.
4.проклеїв рамочку магнітофона ізолентою, запхав її в пройом дуже тісно, і закріпив мафон. Тепер він не тарабанить.
5.поміняв антіфріз
6.поміняв датчик заднього ходу

В суботу 3 травня получив комплект обвісів на свою Славутку.

Шо було заказано:
Передній бампер
Задній бампер
Спойлер "EVO - style"
Комплект порогів "F1 style"
Радіаторна сєточка
Комплект колісних розширітєльних арок.

В суботу і в понеділок відбувалася підгонка деталей напильником, дрелькою, болгаркою...

У вівторок все було здано на покраску.

В четвер все покрашено і установлено наступні деталі обвісу:
Передній бампер
Задній бампер
Радіаторна решітка
Спойлер

Пороги і арки чекають кращої погоди...

Вот фотки зробленого:

Підгонка:

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Спойлер:

Зображення

Арки і пороги:

Зображення

Зображення

Установлені деталі:

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Востаннє редагувалось Саша в 18 березня 2009, 18:00, всього редагувалось 3 разів.
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 19 травня 2008, 18:33

В суботу поставив пороги, фотки трошки пізніше.

І ше, вигнув, і вчіпив нарешті кінцевик вихлопної.

Але вот сьодні замітив проблему шо десь вона стукає, вроду об кузов, напевно через те, шо я її вигнув...

+ треба поміняти топливні фільтра і прмити карб, ато забився він маленько...

Завтра напевно буду це все устраняти.

+ треба зробити повне ТО 60 тис. пробіг ше 54тис, але тягнути з ремнями і наконечниками рульових тяг не хочеться. Літо попереду, далекі поїздки, не хочеться зупинитися десь на трасі...
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 22 травня 2008, 16:23

Недавно почав заправлятися на WOG 95 Mustang, і не можу поняти, чи то він такий галімий і грязний, чи то він такий класний і вимив мені топливну систему, і забилося обидва топливних фільтри...

Кароче, вчора поміняв топливні фільтра (бо грязні були шо то ппц), промив і продув карб (для профілактики).

Записався на віторок на профілактичний ремонт.
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 26 травня 2008, 18:32

Фотки порогів

Зображення
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 27 травня 2008, 17:01

Поїхав сьогодні на ремонт.

1.Поміняли наконечники рульових тяг, при заміні замітили, що спати пішли і шарові, їх також замінили.
2.Поміняли ремні генератора і ГРМ + натяжний ролік.
3.Настроїли клапана, поміняли прокладку клапанної кришки, промили клапанну кришку і маслоотдєлітєль.
4.Замінили нижню подушку двигуна і підтягнули бокову.
5.Замінили датчик включення вентилятора охолодження радіатора + долили 500 мл антіфрізу, який вилився під час заміни.

Шарові

Зображення

Нова шарова на місці

Зображення

Клапана

Зображення

Зображення
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 30 травня 2008, 09:47

Пропав холостий хід. Розібрав карбюратор, оказалося шо забився жикльор клапана хлостого ходу. Промив, все ОК.
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 01 червня 2008, 00:10

Засік сьогодні такі цифри на одометрі:

Зображення

За вашими порадами і зауваженнями, вирішив дещо виправити. А саме зазор між капотом і верхньою планкою решітки радіатора. Зняв, промив від мух :) , відкрутив кріплення решітки і дякуючи невеличком запасу самої сітки прикрутив сітку назад не з відступом, а за самий кінець. За рахунок цього сітка стала "розпоркою", і підняла планку вверх. Сітка має 2 кріплення до верхньої планки, і за рахунок цього планка піднялася рівномірно. Кароче все кльовов получилося :) . зазор маленький і рівненький :)

Кароче фотки:

Зображення

Зображення

Ше рішив пофоткати свою світло-техніку:

Габарити

Зображення

Ближнє

Зображення

Дальнє

Зображення

Зад

Зображення
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 02 червня 2008, 13:22

Поїхав сьогодні в Автоелектроніку до карбюраторщика Саші (за порадою Pashok) і зробив комплекс по карбюратору + виставив зажигання по стробоскопу. Ціна 140 грн.
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 06 червня 2008, 13:05

Сьогодні поміняв масло в двигуні Castrol Magnatec GTX 10w40, і в коробці передач ВАМП 80w85. Дякую Славіку SLIK. :idea:
Промив і пропітав нульовик.
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 06 червня 2008, 17:12

Спочатку, коли тільки купив машину, купив 4 літрову каністру Кастролу і поміняв сам, в мотор по паспорту влазить 3,75л, а на справді рівно 3 літра. Тіпа мав ше 1 літр свого + 2 взяв на станції заміни + 3 ліра в коробку + масляний фільтр + заміна. Вийшло 140 грн. Реально дешево, рахували по знижці :) . Кастрол дуже хороше масло якшо оригінал, в SLIKа оригінал, такшо проблем нема і надіюся не буде.

Наскільки я знаю більшість ТТК їздить саме на Кастролі і вроді всі задоволені. 8)

Але я також чув пару скарг на Кастрол але від людей які брали його незнаю де, і незнаю коли. :?
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 08 червня 2008, 23:18

Потрібна порада і допомога: недавно регулювалися клапана і міняв ремні, після того машина стала якоюсь тупою, погано заводиться, не їде так, як їхала до ремонту, звук роботи двигуна став якийсь інакший, не приємний, як в "трактора", хоча раніше моторчик шептав, навіть прогрітий двигун на холостих дьоргається і погано працює......

Грішив на карб і запалювання, зробив комплекс, виставив зажигання по стробоскопу, все чудово, карб зроблено на відмінно, а машина дальше тупить і дратує свєю поведінкою...

Напевно були погано відрегульовані клапана, пробіг і мануал вимагав регулювання, але вже після самої цієї операції я дуже пожалів, шо взагалі пхався до цього. Хотів як краще, а получилося як завжди :( .

Шо порадите? чи можуть причиною такої поведінки бути клапана? порадьте хорошого мастра який б міг подивитися до двигла і відрегулювати клапана нормально.
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 13 червня 2008, 20:03

За порадою anry, поїхав до моториста Володимира, і наново відрегулював клапана, були пережаті!!! Ше він трошки відкоректував запалювання.

Получив задню розпорку made by OMAR company :) . Правильну, пряму розпорку, а не гнутий базарний варіант.
Установка зайняла десь 3 години, але це з урахуванням того, шо повністю розбирався зад машини, бо знімав задні ремні безпеки, ними і так ніхто ше ні разу не користувався, тільки заважали і тарабанили на ямах. Ше пофіксив задню сідушку і спинку, бо тоже трохи тарабанили.
Тест-драйв розпорка пройшла на ура!!! машина стала впевненіше тримати дорогу, менше тарабанить, кароче ОМАРу великий респект!!!

А вот і фотка розпорки
Зображення

+ пройшов ТО (дякую vadза вогнегасник)

ціни в гаражі, і на ТО тоже :)
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 26 червня 2008, 23:41

Покрасив зеркала в колір кузова + перешпаклював і перемалював спойлер.

Фоки трошки пізніше.

Трошки антитюнінгу: зняв нульовик, поставив сток фільтр. Причина: продаж нульовика.

І хто б шо не казав, шо нульовик нічого не дає, я нікому не повірю. поставивши сток фільтр я зразу відчув різницю....
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 27 червня 2008, 23:46

Так як поставив назад стару пачку з сток фільтром, рішив для профілактики поміняти і сам фільтруючий елемент. Ціна 10 грн.

Фотка машини з зеркалами в колір

Зображення

Як вам? :)
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 10 липня 2008, 15:16

Минулього вечора, яка плавно перейшла в ніч, рішив я зайнятися тюнінгом карбюртора.
А саме рішив надати малим дифузорам карбюратора правильної форми.
Для цьої операції знадибився набор натфелів, пів метра грубшої наждачки, і пів метра нульовки, для фінальної зачистки.

Робив по такій схемі

Зображення

Порівняння дифузорів до і після обработки.

Зображення

Зображення

Зображення

Кароче ефект незначний (не хватає нульовика :cry: ), але є. Повітря в карб потрапляє з меншою затримкою і в карбі получається менше завихрень в карбюраторі.

З нульовиком має бути ше краще.

Ше обновив фарбу на дверних ручках. Бо була вигорівша і в якихось непонятних плямках...
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 12 липня 2008, 15:02

А вот і фотки кнопки відкриття багажніка:

Зображення

Замок:

Зображення

Зображення

Зображення
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 17 липня 2008, 15:25

І так, вчора, нарешті прийшли мої нові газові амортизатори. Довго вагався на рахунок: чи брати газ, чи ні, але все ж таки взяв, і таки не пожалів.
Також було куплено 4 пружини на 2 насічки (жорсткіші), пильники, сайлент-блоки, опорна чашка заднього лівого амортизатора, підшипники передніх ступиць.
Вчора ввечері і сьогодні зранку проводилася установка цих всіх деталей на машину. Поміняли підшипники, і під час установки задніх пружин, їх було обрізано на 1 виток, передні обрізані на пів витка + викинув проставки з-під чашки.
Машина замітно опустилася, на скільки точно - не знаю, ще не міряв.
Також була замовлена і установлена нижня розпорка.
Було зроблено "мінусовий" розвал.
Сьогодні сашина проходила тест-драйв: відчуття - неймовірні, таке враження, шо сів в іншу машину, машина тримається дороги як вкопана, крени майже відсутні, в повороти входити - одне задоволення!!! Кароче дуже класно рулиться!!!
Єдиний мінус: треба наново вчитися паркуватися, там де раніше легенько(з запасом) заїжжав бампером на бардюр, тепер впираюся в той самий бардюр...:P
Більше мінусів не помічено, одні плюси і положитєльні відчуття!!!
Не можу нарадуватися!!!

А вот і фотки:

Так раніше стояла чашка а стакані

Зображення

А так вона піднялася після того як забрали проставку, відповідно машина опустилася.

Зображення

Задній амортизатор

Зображення

Коробка

Зображення

Передній амортизатор

Зображення

GAS POWER!!!!!!!!!!!!

Зображення

Передня стойка в зборі

Зображення

Нижня розпорка(фотка з нету, бо в ямі було темно, фотки робив з телефона, на якому нема вспишки). Але в мене така сама.

Зображення

Зображення
Востаннє редагувалось Саша в 22 грудня 2008, 00:36, всього редагувалось 1 раз.
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 09 серпня 2008, 23:03

Сьогодні придбав і удачно установив Бортовий Комп"ютер (БК 03).
Функцї:
1. Годинник
2. Будільнік
3. Час в дорозі
4. У.З.С.К.
5. Електронна нагрузочна вилка (для діагностики АКБ)
І саме цікаве власна за ради чого я купив цей девайс
6. Тахометр (з функцією попередження перевищення оборотів)
7. Вольтметр (з функцією попередження про падіння напруги)

Девайс дуже функціональний (як для карбюраторного БК, + ціна не кусається), все шо мені було потрібно - в ньому є.
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 09 серпня 2008, 23:52

Фотка прилагаєтся :?

Зображення
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Повідомлення Саша » 23 серпня 2008, 20:58

Практично у всіх ЗАЗів передні колеса зміщені в сторону водійської дверки. Відповідно вони стоять не по середині арки. І при повороті затирають в підкрилок.
Раніше мене це мало турбувало, але після обрізки пружин машина опустилася, тому затирання відбувалися практично при кожному повороті.
Сьогодні рішив це вилікувати установкою модернізованих кронштейнів реактивних тяг made by Rikkar.

МашинКо готовО:

Зображення

раніше колеса стояли так:

Зображення

тепер так:

Зображення

Зображення

старий кронштейн:

Зображення

новий кроншетйн:

Зображення

Новий кронштейн установлений:

Зображення

Хто не помітив різниці в старому і новому - пояснюю. В новому, П подібний виступ переварений на перед (під козирьок).

Ефект: колеса стали рівно по середині арки(гарніше дивиться + можна ставити ширші шини, а в перспективі і більші диски), нічого ніде не затирає(довше прослужать шини і не протруть в підкрильнику дири). Ну це все ясно, заради цього, вся операція і проводилася. Але виліз ше один плюс: руль став крутитися на багато легше... Таке враження ніби ГУР поставив ...
тавроводы настолько суровые, что сжигают сцепу на холостых
Аватар користувача
Саша
 
Повідомлення: 1773
З нами з: 20 червня 2007, 18:15
Звідки: Тернопіль

Далі

Повернутись в Бортові журнали ТЮНЕНИХ АВТО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей

cron